Připadá vám internetová reklama agresivní?

30. května 2009 v 12:12 |  Média
Nikoliv výjimečně se dozvídám od svých kamarádů a známých, že je ty "blikající a různě skákající" bannery na internetových stránkách pěkně otravují.

Obvykle začnu plácat cosi o nákladech nutných na provoz kvalitního webu, o serverhostingu, zajišťování obsahu, programátorské práci a o podobných věcech, o nichž jsem si týden předtím přečetl na Lupě. Dále použiji svou oblíbenou formulaci, že každý server se snaží hledat rozumnou hranici mezi agresivitou reklamy a komfortem uživatelů.

Musím však přiznat, že v některých případech argumenty docházejí a veškerá slova jsou zbytečná jak úvahy nad možným návratem Pavla Nedvěda do fotbalové reprezentace.

Proč si někdo na své stránky umístí reklamní formát téměř přes třetinu viditelné plochy, u kterého jsem schopen křížek na zavření najít pouze za pomoci dvou až tří kolegů? To, že se onen miniaturní křížek objeví až po pěti vteřinách, snad už ani raději psát nebudu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama